duminică, 14 iulie 2013

Asta sunt eu

Sunt  eu si nu vreau sa ma schimb, cine sunt, poi ... mici detalii , numele meu e Andrada, si am 19 ani, sunt absolventa a liceului Colegiul national Mihai Eminescu , sunt o pitica la ai mei un metru si 66 cm , am parul roscat [brunet inchis natural] si ochii mari caprui/negri, se schimba ca vremea:))), sunt timida in general, iar prin scris spun eu ma exprim cel mai bine, am o imaginatie foarte bogata si ador sa desenez , schitez, pictez, siiii, desi nu am studii in domeniu ador sa cant, multi dintre prietenii mei spun ca am o voce buna si am participat si la X-factor, insa nu am intrat mai departe :( [sadly ] insa sunt incapatanata din fire asa ca nu am sa ma dau batuta, atunci cand cant ma simt libera, sunt fericita si sunt eu, alt detaliu......sunt o visatoare, si de multe ori ma pierd in lucruri mici, ador fotografia, si scrisul, ... sunt calma, relativ, deoarece cand sunt impreuna cu prietenii sunt energica foc. Sunt putin ciudata as putea spune, [defapt mi se spune des asta] , imi plac culorile inchise dar mai nou cochetez si cu cele deschise, am o colectie de medalioane cu diferite forme si o colectie de cercei [50 de perechi+] ador muzica si dansul, si am facut un an cursuri de dans de societate [stiu nu par genul] .
     Dar in general o descriere de-a mea ar  fi , sunt un adult in corp de copil, nevoita sa ma maturizez de la o varsta frageda, viata mi-a dat fel si fel de incercari, am facut greseli si am incercat mereu sa invat cate ceva din ele, multa lume ma considera matura,deoarece mereu afisez o imagine dura , de om puternic , gata sa sara in ajutorul fiecariua la nevoie, am sa-mi ajut mereu prietenii si cunostintele , dar nu am sa ma las folosita, nu-mi pasa de parerea oamenilor despre mine si mereu am incercat sa ma accept eu pe mine , iar cei care ma cunosc stiu ca le sunt aproape ata la bine cat si la rau, ...insa ce nu stiu ceilalti despre mine e ca...desi par puternica [si sunt de cele mai multe ori] uneori am tendinta sa pun la suflet , sunt dezamagita dar iert , sunt o epava a amintirilor, si uneori cedez la presiune, insa nimeni nu stie, deoarece sunt si genul ala de persoana care tine in ea, care incearca sa fie eroul tuturor dar uita sa fie eroul ei, insa nu ma deranjeaza,  prietenii adevarati imi sunt aproape, mereu , si desii nu sunt ei multi ii iubesc pentru ca mi-au fost aproape in orice moment, si de acea le sunt recunoscatoare, si mereu le voi fi. Iar persoanelor care mi-au facut rau, chiar si lor le multumesc, ei mau facut cine sunt azi:D Deci multumesc:D .
Aceasta sunt eu , iar daca ti-ai facut timp sa citesti asta , iti multumesc si tie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu