vineri, 2 septembrie 2011

Secret Betwen Words

TE astepti  uneori la unele lucruri care sti ca nu vor veni niciodata. De exemplu cand iti place de cineva iar acea persoana ideala iti spune te  IUBESC. E un vis chiar frumos  CHIAR DACA nesiguranta isi face uneori simtita presenta in sufletul tau, atata timp cat dupa ce auzi cuvintele alea doua  el/ ea  se  MAI chinuie si sa o dovedeasca .Dar uneori chiar daca ei incearca doar ca tu sa nu fi RANIT , totul ajunge la un sfarsit la un moment dat. Atunci nu mai conteaza nimic, pentru ca chiar daca sti ca ai luptat ATAT DE MULT trebuie sa renunti . STI, ca totul nu mai are rost pentru ca el/ ea a facut acea alegere fara sa te intrebe daCA ESTI  bine.TU esti singurul/a care regreta, crezi ca lui/ ei ii pasa . Intrabal/o cerei sa iti dea o explicatie , striga daca trebuie, " RASPUNDE-MI" astea sunt cuvintele care ar trebui sa le fi rostit si eu, dar te rog   TU nu face greseala care am facuto eu si sa taci prefacandu-te ca nu mai  TII, la el/ ea . Eu una nu am avut curaj si nu am aflat niciodata daca acea persoana a tinut vreodata  LA MINE. Chiar daca ma doare  acum  cred ca pe el nul doare CATUSI DE PUTIN.

2 comentarii:

  1. Atat de adevarat!Ma regasesc in postarea asta.Niciodata nu am fost atat de sigura pe mine sa recunosc ca il iubeam.Doar stateam cu speranta ...candva el va fi al meu !Trist!

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Asa e cand uneori iubim o persoana e mai greu sa vedem ca persoana aia nu va fi niciodata a noastra cum sar spune. dar totusi noi tot continuam sa o iubim:) ma bucur ca tia placut postarea:)

    RăspundețiȘtergere