joi, 22 noiembrie 2012

Cat de mult poti iubi o persoana?

Crezi ca a disparut, apoi  apare de nicaeri acel sentiment , si zambesti  ca prostul, te intrebi oare de ce nu a disparut? Si repeti intruna ca nu e posibil, cum sa fie aceasi persoana?.. Adica te-a ranit, a sters pe jos cu sentimentele tale, si totusi tu inca simti atatea pentru el, si nu vrei sa renunti orice ar fi. E ciudat cum putem sa simtim atat de multe pentru o persoana care probabil nu simte nimic pentru noi, sa dorim sa-i fim aproape cand ea probabil ar vrea sa se indeparteze. Dar apoi, cand te zareste si te vede cu zambetul pe buze , isi schiteaza si el un zambet timid pe chip . Daca zambesti si el zambeste , atunci de ce sa nu crezi ca momentele in care privirile vostre se intalnesc sunt magice, iti fac inima sa bata deci de ce sa le urasti , daca ai sentimente de ce sa incerci sa le alungi?
   Si ce daca nu sunt impartasite, asta nu inseamna ca nu ai voie sa le ai, nu conteaza ca el le respinde sau nu le stie, daca inima ta zambeste cand stie cata iubire simte atunci de ce sa urasti lucrul asta? Lasa-ti  libertatea de a fi fericita simtind ceva pentru o persoana.
     Persoana pentru care eu simt ceva se numeste Andrei, si nu , nu mia raspuns sentimentelor mele, dar am amintiri placute alaturi de el, care nimeni nu mi le poate lua, nici macar el, nu stiu daca el simte ceva pentru mine, dar atata timp cat  inca simt ceva pentru el, si zambesc cu gandul la el, nu regret,  da uneori doare, doar ca... am realizat ca daruiesti mai multa iubire decat primesti, insa asa a fost inca de la inceputul timpului. Asa ca eu iubesc si vreau sa impartasesc iubirea mea cu toata lumea, iar daca cineva ma poate judeca pentru asta, sa o  faca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu