marți, 21 iunie 2011

Why do I love you?

De ce oare dah asta ma intreb mereu ,si mult mai mult de ce nu pot sa mi te scot din cap, mi se pare ciudat ca oricat as incerca nu reusesc, pentru mine esti persoana aia la care oricat ma-s gandi la ea nu as putea sa ma plictisesc, e ciudat cum soarta poate face chestia asta, adica sati scoata in cale o persoana pe care so iubesti atat de mult.Dar ma tot gandesc ce imi place la tine...heh..dar oare de ce ma mai obosesc, deja stiu raspunsul, imi plac ochii tai albastri , mereu ma duc cu gandul la cer, sau la albastrul marii, ai o stralucire in ei ..parca arde acolo si asteapta sa iasa la iveala, imi place felul in care zambesti, pur si simplu raman blocata cand iti zaresc zambetul, si as vrea ca sa fiu eu persoana careiai zambesti, de obicei ai expresia asa senina, ca si cea a unui copil , inocenta . Si asta imi place la tine, dar..cand am facut  cunostinta cu tine nu asta mia placut, imi placea faptul ca erai asa de timid..sau dadeai impresia:)...mia placut ca mana iti tremura usor si erai asa dragut cu obrajii rosii, a fost pentru prima oara cand tiam zarit ochii de aproape, ...dar, nu doar cum areti imi place, imi place ca esti atent , imi place felul in care vorbesti, imi place ca ai atatea in comun cu mine si faptul ca pot vorbi cu tine fara sa ma simt o ciudata, ...as putea sa continui ore intregi ..dar nu cred ca as gasi raspunsul care sa mi se para potrivit, adevarul e ca imi place totul la tine...
Intrun fel te invidiez, as vrea sa fiu ca si tine, sa am un spirit asa liber si copilaresc, si as mai vrea un lucru...Sa realizezi ca te Iubesc.

                             Cand ma gandesc la tine, 
                              Ciudat mereu rosesc,
                              Dar cand sunt langa tine 
                              Mereu incremenesc,
                              Incerc sa fug sa te evit , poate
                             Dar stiu ca am incercat , am incercat de toate
                             Sa incerc sa nu te plac nu cred ca se mai poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu