sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Find a place to sleep

Uitate in jurul tau, doar doua minute ai nevoie, si vei realiza ca nimic nui roz, nimic nu poate fi numit perfect, sau bine.Ti-ai acordat vreodata  10 minute in care sa te asezi pe o banca in parc si sa privesti in jur, poate ai facut-o cateodata, dar tu confundai ce vedeai tu in jur cu bine, si defapt era rau...sau poate erai prea orb sa vezi, sau mai exista si factorul ignoranta, alegeai sa taci si sa nu faci nimic. Si asa erai clasat in categoria de oamani nepasatori si reci. Am ajuns sa criticam pe cei care odata ii idolizam , pacat, ca am ajuns sa nu stim sa facem diferenta intre valoare si gunoi. Alegem egoist si sprijinim adevaratii monstrii ai tarii.
Mai incerci sa-ti gasesti scuze?Daca da uitate in oglinda , si raspunde-mi te mai recunosti oare?Eu cred ca nu, ai ajuns oare sa te minti?Poate. 
Am ajuns in lumea asta plina de ciuti, suntem deja prea multi, am ajuns sa ne batem pentru o paine, ne uitam batranii parinti, care si-au  tocit mainile la locurile de munca,doar sa ne creeze noua un viitor, te-ai gandit oare vreodata la ce simt ei? Ai avut curaju sa incerci sa ajuti? Tu crezi ca daca lovesti si tu cu piatra , si faci cea ce fac ceilalti , vei fi mai bun? Daca ai ajuns sa faci asta, sincer iti spun , > Mie  mila de tine, de tine ala care crede ca are personalitate si poate fi numit exemplu, scuzama dar esti doar o persoana comuna. <
Incearca sa schimbi ceva , fi tu insuti , nu te lua dupa trenduri sau mode , ele sunt trecatoare, cu trecerea anilor nu-ti ramane decat ruina , dar daca faci o fapta buna , nu pierzi nimic, ci mai degraba vei fi mai bogat sufleteste.

2 comentarii: