vineri, 2 decembrie 2011

Am sa zambesc cand imi voi aminti de tine

           Da, lucrurile care ni se intampla nu sunt intotdeauna lucruri frumoase si fericite, uneori suntem raniti. Fie ca e vorba de sentimente , persoane , sau lucruri, totul se intampla cu un motiv. E in regula insa , poti sa plangi daca asa simti, poti sa tipi , sa fi trist  , sau orice ai face cand aceste lucruri se intampla. Gandestete la un lucru nu esti singur, acolo in lumea larga sunt probabil o multime de oameni care se simt la fel ca si tine. Ce conteaza ce spun ceilalti ? Nu conteaza , pentru ca ei nu stiu cum te simti tu, nu trec prin cea ce treci tu, deci nu au dreptul sa judece.
           Daca vreodata te vei simti singur, abandonat de toata lumea din jur,  nu-ti fie teama , daca ei nu vor sa te asculte, eu una vreau, poate nu voi putea sa te ajut folosind cuvinte , pentru ca daca le-as folosi tu nu te vei simti mai bine, dar daca vrei eu voi fi acolo pentru tine, voi sta alaturi de tine, te voi asculta iar daca vei avea nevoie de o imbratisare eu voi fi gata sa ti-o dau bucuroasa. Poate pentru moment visele tale par ca s-au spulberat, dar asta nu inseamna ca nu poti sa visezi din nou, poti crea un vis mai indraznet , si ai sa poti sa incepi totul de la inceput, poate nu chiar acum , dar ai tot timpul ca sa-ti mai acorzi o sansa.
             Si poate candva  , vei intalni pe cineva care se va simti cum te simti tu acum, atunci sa nu judeci, ci doar dute la acea persoana intindei mana si spunei simplu " sunt aici pentru tine" , persoana acea sigur iti va multumi , poate nu vei auzi , dar in sufletul ei sigur o va face.
Deci daca esti candva la pamant , nu renunta, ridicate si gandestete ca maine poate fi un nou inceput .

2 comentarii:

  1. Frumos spus. Sunt prima data in blogul asta si imi place postarea:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc sper ca si celelalte postari sa te incante, si regret nespus ca nu am raspuns mai repede:)>:D<

      Ștergere