sâmbătă, 6 octombrie 2012

Totul are un sfarsit

M-am indragostit  de el ca proasta, credeam probabil orice mi-ar fi spus, cuvintele lui erau pentru mine cele mai importante.Eram asa fericita sa stiu chiar si ca ma priveste, incat mi-as fi dorit sa dureze, iar acum uite cum privesc pe calendar si au trecut trei saptamani fara sa aud nimic de la el, mai ales ca mergem la acelasi liceu. Dar cand il zaresc pare  bine, nu e afectat de absolut nimic, de ce ar fi, doar eu sunt aia care isi ascunde ochii la vederea lui sa nu observe el lacrimile care stau sa curga.
Si doare sti, cand totul parea atat de frumos si bine se destrama fara vreo explicatie. Chiar atat de putin am insemnat? Ma intreb asta zilnic, si nu reusesc sa gasesc raspunsul, oricum el nu mia aratat niciodata cum ca m-ar placea. Dar si asa, de ce mam gandit ca s-ar putea sai placa de mine? La ce bun ... nu are ce sai placa la mine oricum:-j. Macar un lucru l-am invatat , sa nu imi mai placa de nimeni, niciodata:). Macar asa nu voi putea fi ranita.

4 comentarii:

  1. Desi sunt o cititoare rara a blogului tau intrucat timpul nu-mi permite sa-ti citesc toate postarile iti spun un singur sfat poate inutil: viata ta nu s-a terminat o data cu dragostea unui tip imatur care nici macar nu stie ce a pierdut! Daca tu consideri ca viata se rezuma numai la asta te inseli si in ciuda faptului ca poate acum nu-ti dai seama te vei indragosti de un alt tip (deh, iarasi!) si vei merge iarasi cu capul sus. P.S. Nu fii imatura si daca el e un idiot nu inseamna ca trebuie sa fii si tu, umbland cu capul in jos, cu rusine. Treci peste, ce nu te omoara, te face mai puternica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , iti multumesc pentru sfat, da ai dreptate, nu ma va ucide si ma bucur ca am invatat un lucru, sa fi puternic nu consta mereu in putere, ci in puterea de a zambi chiar daca inauntru esti ranit, si da poate oi fi eu ranita inauntru dar stiu ca daca zambesc voi trece mai usor peste tot ce doare, iti multumesc pentru sfat, si da poate candva ma voi indragosti din nou , dar acum nu ma voi astepta la nimic:)

      Ștergere
  2. Ah ! Chiar azi am auzit ceva de genul : Oamenii care ranesc sunt cei care se tem sa nu fie raniti la randul lor.
    Nu cred ca el nu te place..insa stii si tu cat de orgoliosi pot fi unii baieti..Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, doar ca mnah, acum nu am ce sa fac, la telefon nu-mi raspunde, la mesaje nimic, pe mess nu mai intra, a intrerupt contactul cu mine total, dar mnah , nu mai conteaza acum , iti multumesc pentru cuvintele dragute:* >:D< apreciez:D

      Ștergere