joi, 29 mai 2014

Taci te rog

       Am atatea sa-ti spun, tu mana de om buna de nimic, as spune  ca ai invatat atatea in anii astia dar degeaba, ca stiu ca mint.Nu ca nu am incercat ,sa te invat despre viata, am incercat destul, da tu tot pe ale tale le tii .Te provoc sa-mi spui ce te-ai face fara mine, dar te rog i-a un loc caci picioarele tale obosite de la tocuri abia mai duc cativa pasi, la's ca te ajuta genunchii pe care te tarasti mereu inapoi. Spui ca esti matura surioara, dar defapt tot eu iti duc greul deciziilor tale tampite. Ai gura mare cand vine vorba de vorbe , dar nu ai glas cand dai de dracu, bineinteles ca te intorci mereu cu codita intre picioare cerand ajutor, iar apoi uiti cine te-a ajutat.
       Prietenii imi spun sa te las cu ale tale ca si asa nu apreciezi nimica, spun sa te las sa te descurci singurica ca doar te crezi fetita mare , mai ales de cand ai atins majoratul, cat de mult se inseala. Poi dragii de ei nu stiu ca asta , a mea cand vine de la scoala se descarca pe mine si imi povesteste toate durerile, sau ca se plictiseste cand sta in camera prea mult si nu are ce face, nu stiu ca inainte de culcare trebuie sa iti spun obijnuitul noapte buna, sau  ca atunci cand plangi eu sunt umarul pe cae tu o faci, nu stiu ca atunci cand ti-e teama , trebuie sa fi incurajata caci altfel ai cadea la pamant.
   Iti stiu fiecare detaliu pe derost, si totusi uneori simt ca tie putin iti pasa cat ma straduiesc sa fiu si mama si tata, si mai ales sora, prin bune prin rele incerc sa fiu acolo, desii e destul de greu, simt ca palesc pe langa cat de importanti ti's prietenii. Ca doar de ei iti pasa daca patesc ceva , nu de mine,eu is doar aia care iti descoase treburile murdare  si te ajuta la nevoie orice problema ai avea.
  Dar cred ca ar fi timpul sa incep sa-ti dau libertatea aia de care tot vorbesti, si sa nu ma mai implic in nimic legat de tine. Poate atunci ai realiza sa apreciezi ce ai langa tine , pana nu pierzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu