luni, 26 mai 2014

Who are you now

      Imi spun povesti crezand ca asta o sa ma schimbe, imi spun intr-una ca lumea e buna si ca poate in fiecare persoana exista ceva bun, poate uitat in adancuri dar inca acolo. Incerc din rasputeri sa fiu omu ala care sa nu judece si sa astepte rabdator ziua de maine sperand la ceva mai bun, la o schimbare.
     In acelasi timp ma chinui cu proprii mei demoni care imi tipa in timpane sa ma comport cu unii exact asa cum merita, sa ii dispretuiesc pe cei care ma jignesc , pe cei care ma folosesc si abuza de cuvantul prieten.Probabil merita pumni si palme caci alea se impart la mai fiecare colt de strada, chiar si prin familii, chiar in scoli ba si in biserici. Pfff ma amuza cum lumea asta atat de " frumoasa" e defapt un mini infern.
    Ei bine am dorit evolutia speciei, iar acum technologia isi spune cuvantul, telefon mai inteligent decat proprietarul , selfie chiar si in dormitor dupa partida de sex , yuppy acum chiar, si cand  una ii face unuia un blowjob apar poze, frate mult am evoluat, calculat si la obiect puicutele se plang si asa ca sunt victime. Draga bovina, daca experienta asta a ta a aparut pe sfantul facebook oare cine e de vina pentru poze? Sigur nu esti tu care privesti spre obiectiv cu un ranjet , e vina lui, sau scumpele de ele , sirene goale in toata splendoarea de apoi isi iau viata pentru ca s-au facut de rusine cand iuby sau ex-ul lea postat poza "intima" pe profil, auch.
Demnitate si pudoare unde ai disparut sau mnah respect de sine , da ma rog, si serios de unde au aparut si paparudele astea care in loc sa deschida o carte deschid cracii?Bietii aia sapte ani de acasa, bietii parinti, mai eu nu cred ca mai am ceva de adaugat, probabil un lucru. Mi-e mila de lumea asta si unde s-a ajuns.
 Si daca lumea e asa o penibilitate sa mai fi bun, mai frate eu am sa fiu buna, ma rog  am sa imi pastrez principiul binele il rasplatesti cu bine da raul, ei bine, am sa privesc si am sa admir cum se omoara astia intre ei cu o punga de popcorn la indemana.
 Pentru cei/cele care citesc asta, imi pare rau pentru diacritice, tastatura nu le are sper ca intelegeti ce scriu eu pe aici si imi cer scuze pentru limbaj , e dedicat doar unei anumite categorii, iar daca cumva  faceti parte din categoria de mai sus, imi pare rau dar e purul adevar, doare dar asta e , nimeni nu e orb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu