joi, 18 august 2016

Îmi este rusine

Imi este rusine cât de patetici au ajuns oamenii, sa fi atat de nerespectos cu imaginea unui copil , sa te folosesti de el pentru un interes propriu. Cumva postarea acestei poze iti schimba imaginea? Te face un om mai bun?Si mie imi este rusine , insa  pentru faptul ca am tacut si am aprobat din cap fiecare baliverna care am auzito din gura unor oamenii , si nu am raspuns cu adevarata mea opinie.
Am sa pun si eu problema logic , sper ca asa sa inteleaga toata lumea:
    Dam vina pe politicieni, pe modul lor de a se "ocupa" de problema sinistratilor si a razboiului crunt ce se desfasoara cu stirea noastra, însa sa va ofer un mic detaliu neglijat vad ca  , noi suntem adevaratii vinovati.
 Vedeti voi fiecare candidat la presedintia unei tari, sau a unui partid isi prezinta oferta in timpul campaniilor,ne spune ce schimbare va fi cu el la putere, indruga minciuni , promisiuni si cuvinte înduiesatoare care sa ne convinga, insa nu cumva noi suntem cei care alegem cine castiga?
 Oh....da, chiar asa facem , deci prin alegerea lui, insemnand tot odata ca suntem de acord cu metoda lui. Asadar consider ca daca vrem sa schimbam ceva , hai sa nu ne mai ascundem in spatele lui x, sau y , sa nu ne mai folosim de imaginea unei victime nevinovate pentru a arunca vina sa ne simtim constiinta mai usoara. Suntem fiecare vinovati in felul lui, DEOARECE  am stat si am privit fara sa facem nimic.  Ne ascundem in spatele mijloacelor media si ne dam mari atotstiutori, insa adevarul e ca  e greseala noastra. Alegem raul mai mic ,sau alegem ce credem ca ne-ar ajuta , fara sa facem o mica cercetare cui ii oferim votul nostru. Suntem atatia dar stam si inca ne ascundem , nu luptam pentru aceasta asa zisa pace de care tot vorbeste lumea.
Deci dragii mei da , imi e rusine, de oamenii ignoranti de pe planeta asta.
Respectul meu merge pentru cei care incearca sa faca o schimbare cât o fi ea de mica, nu încearca dobandire de popularitate sau crestere  ratingului de pe urma unei tragedii sau a unei persoane.
Aceasta este strict opinia mea personala , nu am vrut sa jignesc pe nimeni in mod intentionat, insa daca prin postarea mea contiinta voastra are un moment de luciditate, ma bucur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu