duminică, 11 august 2013

Daca te pierzi printre ganduri

         Ca multi altii , la randul meu mai fac si altceva pe langa posturile de pe blog, de exemplu cant, prin cantec gasesc de multe ori o modalitate de exprimare, sunt milioane de cantece poate nu atat de celebre sau mediatizate  care exprima atat de mult intr-un interval de timp atat de scurt, iar prin voce simt ca pot face oamenii , ei bine cei care vor sa asculte , sa simta sentimentele care doresc sa le exprim, iar atunci cand zaresc expresiile acelea fericite sau usor nostalgice simt ca am reusit, si asta ma face fericita, nu prea stiu cat de buna sunt la capitolul pregatire muzicala, orele de canto care le-am luat au fost nesemnificative, 2 luni in care aproape nu simteam ca am invatat nimic, asa ca am decis sa avansez prin forte proprii, si ei bine , am inceput sa cant.
     La fel ca si cu scrisul , nu esti bun de la inceput, trebuie sa exersezi sa te perfectionezi, asa ca munca nu a fost deloc una usoara, am ascultat mii de piese si am facut repetitii cu orele doar ca sa imi pot auzi vocea , sa pot urma linia melodica si sa pot face schimbarile ritmurilor.
     Intr-un fel e ca si scrisul, incepi cu o idee a ce vrei sa fie, apoi gandesti ideile in asa fel incat lumea sa inteleaga cea ce vrei sa transmiti. Poate pentru unii lucrurile astea nu semnifica mai nimic, insa pentru mine fiecare vers cantat reprezinta poate o alta persoana care a pasit la un moment dat in viata mea si si-a pus amprenta in ea. Poate o lectie invatata, sau un sfat folositor, la un moment dat mi-as dori sa pun fiecare persoana intr-un vers care sa il pot canta , exprimand intreaga persoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu