vineri, 16 august 2013

Putin spus

Ma intrebam mereu cum e sa iubesti din tot sufletul iar apoi sa te uiti la un moment dat la persoana iubita si sa-ti spui ca e timpul sa pleci ,am aflat acest lucru, de curand, si speram ca pana acum sa fiu bine insa am descoperit ca nu i-a  doar o luna si 10 zile sa te vindeci, cred ca v-a dura mai mult, sunt zile in care nu ma mai doare la fel de rau , insa apoi in unele clipe apar amintirile, cand aud numele lui, sau zaresc cupluri fericite, uneori mai simt cum mintea imi zboara acolo, unde anume, poi la amintirile alea 
.
.  Insa nu vreau sa le uit iar de un timp chiar zambesc cand ma gandesc la El , sincera sa fiu acum ca toata furia a disparut, parca e mai bine, da sunt intrebari care mi le mai pun insa ce am inteles e faptul ca nici cu forta nu doream sa-l tin langa mine asa ca e in regula ca sa terminat:Desi  nu l-am uitat pot spune ca usor , incet , incep sa ma vindec Poate la inceput mi-as fi dorit ca macar sa pot vorbi cu el  si sa-mi dea o explicatie pentru comportamentul sau, insa probabil durea la fel de mult ca si disparitia lui din viata mea, insa cum spune un proverb " Unele persoane intra in viata noastra pe neasteptate si ies din ea la fel de rapid si fara vreo explicatie"
.                        Insa cea ce am inteles este faptul ca desi acum inima mea nu mai vrea sa simta iubire, sau sentimente pentru cineva , candva , ma voi indragosti iarasi, iar poate data urmatoare  acel cineva ma va iubi si el, poate nu curand dar cand va fi timpul sa iubesc iar voi sti cum sa ma comport si probabil voi fi mai precauta
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu